Pròxim Concert /Próximo Concierto


CONCERT DE NADAL
La Capella ofereix el pròxim Diumenge 26 de Desembre un Corcert de Nadal a l´auditori de Castalla, a les 19:30h de la vesprada.
En la primera part del Concert s´interpretarà una selecció de peces del 'Cançoner d´Uppsala', concretament 'Villancicos' de nadal del Renaixement (S.XV-XVI).
La segona part s´iniciarà encara amb peces nadalenques del Reinaxement, però el Concert es tancarà amb varies peces populars del repertori nadalenc. Comptarem amb la col.laboració de músics de l´Agrupació musical Santa Cecilia de Castalla i de la Colla de dolçainers 'El Sogall'.

CONCIERTO DE NAVIDAD
La Capella ofrece el próximo Domingo 26 de Diciembre un Concierto de Navidad en el Auditorio de Castalla, a las 19:30h de la tarde.
En la primera parte del Concierto se interpretará una selección de piezas del 'Cancionero de Uppsala', concretamente Villancicos de navidad de la época renacentista (S.XV-XVI).
La segunda parte comenzará todavía con piezas navideñas del Renacimiento, para pasar a interpretar como conclusión al concierto varias piezas más populares del repertorio navideño. Contaremos con la colaboración de músicos de la Agrupación musical Santa Cecilia de Castalla i de la
Colla de Dolçainers 'El Sogall'.